Výrobci a značky

IGA Icaruz: on-line aplikace pro správu povinných revizí

Aplikace pro správu revizí vazáků a jeřábů IGA Icaruz

Každý smartphone promění v terénní čtečku všech typů identifikačních štítků, v on-line databázi (dostupné z mobilu i na PC) si pak přehledně a bez chyb pohlídáte termíny povinných revizí. To je zcela nezávislá aplikace IGA Icaruz.

Vítězíme díky technologiím

Nejsme nejsilnější druh na planetě, nemáme největší drápy, ani neběháme nejrychleji – naší konkurenční výhodou je schopnost přemýšlet (…jak si usnadnit práci).

Zatím poslední etapou evoluce chytrých nástrojů je digitalizace. Staré analogové – pro mladší ročníky dnes už „pravěké“ – technologie se transformují do nových, digitálních. Walkman i s milionem audiokazet, videopřehrávač s tisícem kazet, celou Národní knihovnu či foťák, který během vteřiny fotky sám “vyvolá” – to vše dnes nosíme v kapse…

Od papírového chaosu k digitálnímu pořádku

„Pravěkou“ technologií při správě revizí je archiv plný papírových šanonů. Kdysi to stačilo, dnes je to metoda pracná, těžkopádná a zranitelná vůči chybovosti lidského faktoru…

(Ne) efektivní správa revizí

První etapou digitalizace správy revizí byly tabulky v Excelu, následovalo používání specializovaných programů uložených v jednom konkrétním počítači. Nevýhody stacionárního programu (riziko zničení dat spolu s počítačem, těžkopádné aktualizování přes diskety či jiná média) pak překonalo přesunutí evidence revizí do online (webové) aplikace.

Mobil jako terénní čtečka a kapesní archiv + v cloudu dostupný on-line archiv

Mobile a web apps Icaruz 600x400

V cloudu uložená a zálohová data jsou chráněna proti ztrátě, zničení, virům či krádeži. Online aplikace je z pohledu uživatele bezúdržbová, aktualizace běží na pozadí bez nutnosti zásahu či dodatečných nákladů. Navíc jsou data průběžně synchronizována a jsou tak v (téměř) reálném čase dostupná pro více uživatelů současně a na různých typech zařízení. Dosavadním vrcholem evoluce digitální správy revizí je pak propojení online (webové) databáze a chytrého telefonu jako terénní čtečky identifikačních štítků.

 

Umí přečíst všechny typy identifikačních štítků

Aplikace pro správu revizí Icaruz

Stáhnutím aplikace proměníte každý solidnější (NFC) mobil (tj. takový, kterým můžete platit „pípnutím“ v obchodě) ve čtečku všech typů identifikačních štítků a kapesní archiv revizních karet v jednom.

Jak to funguje? Telefonem načtete či  „napípnete“ štítek (může to být cedulka s číslem, čárovým nebo čtverečkovým (QR) kódem, případně s moderním RFID nebo NFC čipem) a data se automaticky přenesou do on-line databáze (samozřejmě číslo z „pravěké“ cedulky budete muset naťukat ručně).

Pokud jde o nové zařízení, vyplníte příslušné údaje a vložíte je do systému. Pokud už zařízení v evidenci vedeno je, zobrazí se vám na obrazovce jeho evidenční karta.

Načtená data či provedené úpravy jsou v reálném čase synchronizovány do on-line archivu v cloudu. Zde jsou dostupné pro všechny pracovníky (kteří mají oprávnění k práci s databází) a to na všech typech zařízení (počítač, telefon, tablet).

Není třeba běhat do archivu – každý pracovník ho má pořád s sebou v kapse

V terénu, např. na dílně, tedy kdokoliv s telefonem s aplikací Icaruz může okamžitě vidět evidenční kartu a přesvědčit se, že daný vazák má platnou revizi. Lze ji tím na místě doložit auditorovi BOZP, jeřábník hned ví, že s ním může pracovat (a může si navíc v přiložených dokumentech ujasnit např. max. nosnost či teploty užití pro daný vazák atp.).

V aplikaci jde vytvářet časové přehledy nebo evidované položky dle různých kritérií filtrovat. Např. dle barev – zelená značí platnou revizi, oranžová její blížící se expiraci, červená pak revizi propadlou – a podle toho přímo z aplikace poptávat revizi pro vybrané položky nebo dodání nového vazáku.

Nezávislá aplikace – žádné dodatečné poplatky či “vypečené” podmínky titěrným písmem

Tuto šikovnou aplikaci jsme – na opakované podněty našich zákazníků – vyvinuli sami, pouze ve spolupráci se zkušenými softwarovými vývojáři z firmy Duxum. Předností naší aplikace tudíž je její úplná otevřenost – lze v ní bez omezení, podmínek či sankčních poplatků evidovat zařízení od jakéhokoliv výrobce či dodavatele.

Veškerá komunikace – ať už se týká poptávky revizí či vazáků, stanovení plánu revizí či třeba odborného poradenství může probíhat v chatu přímo v rámci aplikace.

Digitální pořádek šetří čas, nervy i peníze

Tolik stručné představení možností aplikace. Na začátku jsem mluvil o digitalizaci mj. jako o procesu, kdy se staré technologie stěhují k nám do kapsy a pracují za nás.

Znamená to tedy, že technologie za vás udělají všechnu práci, zatímco budete ležet v Karibiku s drinkem s paraplíčkem…?  No, i když ta představa je lákavá, tak daleko ještě proměna sci-fi v realitu bohužel nepokročila…

Zatím vám můžeme nabídnout nástroj, pomůcku, která vám tu práci prozatím aspoň trochu usnadní a ušetří tak čas i peníze (v extrému, v případě kauz s prošvihlou revizí, i spoustu peněz a taky spoustu nervů).

Přes úskalí s počátečním seznamováním vás provedeme

Každý z nás má v telefonu nejméně jednu aplikaci, bez které si dnes už své fungování nedovede představit – a přitom počáteční seznamování s ní provázely výkřiky a klení…

Aby těch nervů nebylo zbytečně moc, stačí zavolat či napsat (viz kontakty níže), rád vás nastavením aplikace provedu, ukážu vám její možnosti a budete mít 30 dní zdarma na vyzkoušení.

Ceník a další informace  najdete přímo na webu aplikace: icaruz.cz.

Budu se těšit na spolupráci.

Petr Procházka product manager aplikace pro správu revizí Icaruz Petr Procházka
product manager

prochazka@igatech.cz

773 100 901